Min dag idag =P

Min dag =P

Min Underbara syster hade gjort denna till Lunch =P Så mumsigt och lyxigt gott =P


           

Sen till "middag", senare på kvällen efter att vi smält den megagoda smörgåstårtan lite, så blev det tårta och mina egenhändigt komponerade Cupckaes =P Lite stolt ändå blir man ju... ; ) Tårtan är en riktig Latemanstårta... (vanlig gräddtårta med köpemarsipan..) men det gör inget =P God var den ändå ; )

                 

Nu är det sängen och sova som gäller =P

Utöver smörgåstårtan från syrran så har jag även fått biljett till Mia Törnbloms föreläsning om Självkänsla (behövs det tro?? ; ))

Sen fick jag detta av min söta sambo:

 Tre röda rosor... =P
Och så denna reflexväst när jag är ute med Herc på kvällen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0