Muffins



Bakar muffins till jobbet imorn.
Blev smet över... så nu sitter jag och gluffsar i mig... *ha ha*


hur sjukt är inte det??
Bantar och håller på.
Har tom tränat idag... och så avlutar jag kvällen med att äta SMET direkt ur bunken..
kan inte ens vänta tills de är färdiggräddade...


Kommer vakna imorn och vara SMÄLLFET!!! ; )
Kommer inte kunna kliva ur sängen på grund av alla valkar och allt dallrande fett...

ooh snacka om hur ont i magen jag kommer ha inatt.... Oj oj...


Men GOTT var det ( nästan iallafall...) =)


Ska träffa en läkare imorn ang min ev utbrändhet.

Kanske kan få svar på om jag har en depression också?


och kanske komma i ordning med mina sjuka ätbeteenden.


(ja ja.. kommentera på och ge mig mer dåligt samvete..
Jag VET att man inte ska äta muffinssmet och jag VET att man inte ska äta färdiga muffins heller.. Men just nu bryr jag mig inte.
Men tack för omtanken ändå =)



Ska fortsätta banta sen när jag mår bra igen.

Jag lovar =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Muffins är ju så GODA! Och ONDA! ;)

2008-09-13 @ 22:00:05
URL: http://chimairanblogg.blogspot.com
Postat av: Sötsakbloggen

Ah vad gott! var "i söder" bor du nu då? Jag är från Höllviken, det ligger två mil söder om malmö ungefär, men pluggar i jönköping! =o)

2008-09-15 @ 08:30:36
URL: http://sotsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0