mer torsdag

Torsdag förmiddag:

 Den obligatoriska frukosten =) Havregrynsgröt och kanel =)
Brukar dock dricka havremjölk ist för vanlig.. men den var slut idag =(


 Morgonens film =) ÄNTLIGEN får jag se den!! =D


       

Dagens outfit.. Yeah så snyggt ; )

Jag har ju lovat mig själv att detta Inte skall vara en gnäll-blogg där jag skriver om min vikt och min mat-ångest... men nu verkar det smyga sig på mig igen... Men jag kan inte hjälpa att se hur fet jag börjar bli igen.. Det smyger sig verkligen på.. Och korkad som jag är så sitter jag och gnäller över min mage - för i nästa stund tröstäta godis eller glass... 
*patetiskt*

Så var jag innan jul också - Och DIT vill jag abslout inte återvända..
Kollade på mina "före-efter"-bilder nyss.. och då blir jag lite gladare. Jag är inte lika tjock som i julas iallafall *pust* ; )

Men jag är verkligen SÅ rädd att hamna där igen... Att jag slutar orka bry mig igen och bara låter kroppen svälla. Jag vet ju att jag mår bäst när jag äter och tränar rätt och lagom.. Just nu orkar jag bara inte med det..
Men jag SKA återkomma till formen igen. Jag Måste =)

                                
                            Jag nu...                       Jag i somras...

            
                 Mer av mig i somras (ja jag är extremt egocentererad... I Know!!
                 men jag har alrig varit så tränat och så smal som i somras..
                 det tog mig typ 26 år att nå dit..
                så jag skäms inte för att vara stolt över den kropp jag hade då... ; )
                Nu vill jag bara TILLBAKA dit... =/
                            

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är på tiden att du ser den filmen!!! :)

2008-10-16 @ 20:10:46
Postat av: G

Hi hi.. Jo nu har jag sett den - SÅ UNDERBAR!!! =D Ska se den imorn igen innna vi lämnar tillbaka den - och så fort lönen/sjukpenningen kommer så skall den KÖPAS =P

2008-10-16 @ 21:02:33
URL: http://headintheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0