P!nk


Lyssnar på Pinks nya skiva - Grymt bra , som alltid =) Love !!! =)




Mått så konstigt idag. Mådde konstigt igår med, magen som strulade (igen)... och jag var SÅ trött. Tänkt det var pga av att jag jobbat. Det var grymt tungt att jobba igår, trodde verkligen inte att dte skulle vara så jobbigt =(

Ska jobba imorn igen. Kanske därför jag mått så dåligt idag?

Varit så trött och seg och känt mig helt slut. sen har magen krånglat hela agen och sen mår jag illa.. Gjorde det igår med på eftermiddagen. Blir lite orolig igen.. Vill inte bli sjuk igen. Jag är ju på väg tillbaka nu!! Inte orkar jag med ett fall neråt igen =(

Var och tränade på lunchen, åt lite fil och musli o päron till lunch... och sen somande jag på soffan.. som en klubbad säl tills älsklingen kom hem... Vid fem tvingade jag mig upp och fixade middag.. men jag klarade knappt av att äta något. Hårdmackor gick bra . Yes vad näringsrikt.. ; )

Men det är nog oron för att jobba imorn igen som spökar... =/
Jag vill ju inte bli sjuk igen.
Min stackars mage =(

Jobbar 5 tim 2 gånger i veckan nu en månad. Detta för att slippa pendla 3 tim med buss varje dag. (Man jobbar ju i vanliga fall 2 tim/dag när mna är på 25% men min läkare tyckte inte det skulle vara sunt för mig utan bara mer stressande med alla resor - jag håller med!!)
Men jag känner nu att 5 tim är alldeles för mycket... Jag blir helt död =(
Men från nästa vecka skall jag jobba måndag och torsdag - ist för tis och tors som nu. Kanske blir bättre med fler dagar emellan jobbtillfällena?

Låter säkert helt sjukt att jag inte ens orkar jobba några timmar i veckan - och det känns helt sjukt!!
trodde verkligen inte att det skulle vara så här =/
Men man orkar verkligen ingenting!!!
Låter säkert jättefjantigt och självömkande.. Men jag orkar verkligen inte!...

Kanskae ska krypa ner i soffan med en stor kopp varm choklad. Choklad hjälper alltid mot allt... ; )

Ja så blir det; Se Vänner och dricka choklad.. ; )
.. och iaf försöka hålla mig vaken till halv åtta.. men jag lovar inget =P

Natti natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0