att duga?

Gårdagen gick bra. Tog mig till jobbet och överlevde dagen - dock med en massa gäspningar.
Fattar inte att man kan bli SÅ trött!!
Förrut orkade man ju masor. Nu klarar jag inte ens av att umgås med folk i 4 timmar utan att hålla på svimma av trötthet...
Tog mig hem iallafall och tog en fika med syrran på stan - Dajmkakan väckte mig snabbt ur dvalan ; )

Sen var jag och syrran och tränade. Bäst att utnyttja sockenkicken direkt.. ; )
Var på gymmetoch gymade lite. Jag hatar styrketräning i vanliga fall men med syrran var det skoj (kanske för att vi pladdrade som två yra höns och skrattade konstant.. ; )



Hade tänkt lköra ett pass BodyPump nu kl åtta.. men jag känner att kroppen vill vila - igen.

Jag är SÅ otroligt otålig.
Vill ha min tränade kropp tillbaka N U ! ! !  Jag orkar inte vänta =(

Men om jag lärt mig något (?) av detta med att vara sjuk så är det att man skall  Lyssna på sin kropp och sitt sunda förnuft.
och att Kväva alla demoner och monster och smådjävlar som sitter på axeln och VRÅLAR vad man "borde" göra och hur fet oh ful jag är...

Kill them quick!!

Eyy sätt är att tysta dem med mitt mantra "JAG DUGER SOM JAG ÄR!!" Några stycken av dem så brukar det kännas bättre. Låter kanske töntigt.. men jag måste börja från noll.. att inse att jag nog faktiskt duger som jag är.. och att jag är omtyckt för den jag är.. osv.
So what om jag är lite lönnfet och lite För sötberoende... att jag äter lite för mycket och lite för ofta... Inuti är jag fortfarande samma person =) Jag tror ingen bryr sig om jag är strl 36 el 40... det är bara jag som inbillar mig att det spelar roll...

Fast jag är nog en lite gladare person när jag är nöjd med skalet också.. ; )

Tänk om man bara kunde göra såhär...



Väkommen ut ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0