trött o frusen



Såhär känner jag mig just nu...
Jobbat idag. Somnade tidigt igår och har ovot ganka ok, bara vaknat typ 3 gånger och bara drömt halvstressade drömmar... (Vilse på ett varuhus och massor massor av godis och kakor och choklad...)

Kom hem fårn jobbet halv tre. Kastade i mig lite att äta och tittade på Vänner. Var sen tvungen att göra en stor kopp oboy och krypa ner under täcket. Var SÅ frusen *brr* Är det fortfarande... Frusen och så trött!! Huvudvärk och illamående - och fruktasvärt ont i magen till och från =(
Känner mig lite ynklig idag =(

Men ändå ska jag iväg och träna med syrran halv sex...
Ja jag vet det vore ok och berättigat att stanna hemma och vila - men samtidigt vet jag att jag bara kommer må sämre då.. kommer få ångest osv.
Så nej, det är lika bra att dra sig iväg och träna det jag orkar. Jag mår bättre psykiskt då efteråt.

Men nu ska jag krypa ner i soffan igen fram till fem =) Ladda lite för piltaes =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0