Tisdagens planer

Nu bär det snart av in till stan, den Stora staden Göteborg =P

  Självkänsla!! =)        

Fick ju i födelsedagspresent av familjen en biljett till Mia Törnsbloms föreläsning om självutveckling; " Mera Självkänsla!". Ska verkligen bli kul att lyssna =) Jag har läst hennes första bok och hennes biografi. Började lyssna på hennes andra bok, "Mera självkänlsa" när jag blev sjukskriven - men då var jag verkligen inte mottaglig... =/ 
Men nu hoppas jag att jag kan ta till mig mer =) Hon är verkligen inspirerande, eller iallafall hennes böcker och hennes sätt att skriva!! Ska bli en spännande kväll iallafall =)
Lorensbergsteatern - Here I come!! (Om jag hittar dit förståss... =S

 Biografin


Men först skall jag på en liten träff på Centralen. Har köpt kläder på Blocket så det skall göras lite affärer =) Är mammakläder som skall inhandlas - dock inte till mig ; )
Sen ska jag köpa en SUBWAY-macka!! Såg att de har Subway på Centarlstationen.. Åhh... Vad jag har saknat deras mackor sen Umeå-tiden.... Ska bli SÅ mumsigt.. ; ) fast Bäst är ju nästan deras cookies =P



Nej, kanske klä om och sen packa lite innan jag åker. Måste ju ha stickningen med och något att läsa på tåget in =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0