pank..

Sitter och väntar på att min läkare skall ringa. Han missade att skriva på läkarintyget om hur jag ska jobba - och FK kommer inte godkänna mina arbetstider annars... Vill inte jobba 2 tim/dag som vanligt utan vill kompirmera mina 25% lite. fel eller rätt...??
 Men det är vad som känns rätt för mig. Sen kan jag alla argument FK har mot detta.
Men mitt argument är att jag har sammanlagt 3 tim resväg till och från jobbet varje dag.. så det känns lite tungt att åka buss 3 tim för att jobba 2 tim/dag... så jag hoppas det går att ordna =)

Känns tungt att jobba imorn igen dock =( Nu börjar allvaret, ansvaret och återkomsten till Jobbet =S

Ska ner på stan sen och träffa syrran. Hon var ledig idag hade tråkigt. Och jag behöver köpa nya stickor =)

Har badat Hercen idag också  - han hatar mig just nu, är så sur ; )

(mera gnäll av "tyck-synd-om-mig"karaktär...)

Mat-ångesten fortsätter... men jag hoppas den försvinner snart. Kommer inte ha råd att köpa så mycket onyttigt den här månaden så jag hoppas det löser sig av sig själv, kan inte hetsäta då ; )
Å andra sidan är det väl dyrare med sund mat än med "vanlig" mat... =/


Kommer bli en hård månad. Jag får ca 7000 kr mindre i sjuklön än jag får i vanlig lön... Det gör ganska mycket med ekonomin... =S Fattar inte hur vi ska klara oss?
Så, att vara sjuk är Inte att rekomendera...

Blir väl en massa pasta och nudlar.. ; )



Så, har ni bra mattips på billig och bra mat, skriv gärna.. ; )

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vilket är bäst då, Norrland eller Alingsås? Varför just Alingsås av alla ställen? Trivs du bra? :)

2008-10-28 @ 00:11:14
URL: http://emeliemarienystrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej älskade vän.



Jag håller på att kolla upp resor till Göteborg i början av nästa år å då kommer vi och våldgästar er, bara så du vet!! =)



Saknar dig. KRAAM

2008-10-29 @ 12:00:57
URL: http://ihopeyoudance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0