Onsdagen

Jag har inte ett så givande eller intressant liv - nånsin... Kanske därför jag sitter upp sju på morgonen och inbillar mig att någon bryr sig.. ; ) Men bloggande är skoj - även om jag bara bloggar för mig själv =P Inbillar mig att det är bra för min självläkning och allt sånt.
Om man intalar sig något (att jag är betydelsefull och viktig) så kommer det ju till slut bli sanning .. =) Hoppas jag..

SÅ...
detta är min onsdag i bilder... (SÅ intressant...)


              
Visst är han lite söt, den lilla bråkstaken ; )


                
    Försök till bild på mogonsolen och dimman...



Sen på kvällen blev det mys och onyttigheter,,


 Marängsviss... bra för svullomagen.. ; )

              
Menlösheten själv...          The frisyr               Fet men glad.. typ.. ; )


         

Film, Marängsviss och ,såklart, Stickningen i högsta hugg.. min onsdag =P

                                och så lilla Ior som övervakar allt.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0