Mot nya mål!!

Japp, sovit som en stock!! =)
Bra piller ; )

Nu skall jag dra iväg till gymmet. (!!!!)
Ett pass Body Pump som väntar. ..
Om jag orkar? 
N E J ! ! !
Men jag skall testa ändå!

Jag måste ju börja nånstanns
(Och då börjar jag såklart med det tyngsta.. PUCKO!!!)

"Varje resa måste börja med ett första steg"

Ett bra motto tycker jag.. =) Även om det bara blir baby-steps.. så är det ju ändå små steg framåt.. =)

Mot cykeln och gymmet!!
Taggad ; )

Får se om jag återvänder på bår eller om jag svimmat innan dess.. ; )

Kommentarer
Postat av: erica

haha.. klart du klarar av det, du är ju från norrland!! det är ett väldigt bra motto för övrigt :-D man klarar det mesta då! kram!

2008-10-17 @ 08:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0