kväll

 Så här känner jag mig...

 Önkar jag hade den här energin igen
och orkade att börja träna... igen...


Men nu är det kväll och ingen mening att gräma sig över dagen som gått, eller att jag blivit tjockare.

Har tagit ett sov-piller så nu ska jag dejta kudden innan jag slocknar över tangentbordet.. ; )
Sist jag tog ett piller så blev jag helkonstig och minns ingenting innan jag somnade.. Tydligen hade mamma haft lite skoj åt mig.. ; )

Men imorn är en ny dag och kanske kanske har jag mer ork och motivation att komma iväg till gymmet istället för att småäta godis hela dagen...
kanske sa jag... ; )


Nu börjar huvudet snurra.. eller är det rummet som snurrar...??
Bäst att springa mot sängen och kudden ; )

Natti natt!!



Massa kärlek till alla i världen!!
Visst är det världens bästa känsla - KÄRLEK!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0