HuNgRiG

Åh jag är verkligen gôrhungrig!!

Vaknade såklart för tidigt imorse - både jag och älsklingen glömde såklart att ställa om klockan... ; )
så han klev upp en timme för tidigt.. och jag kunde  inte somna om efter att klockan hade ringt... Så jag klev upp kl halv sex.. och har suttit och spelat Spore hela morgonen  - Så skoj och helt sjukt spel.. ; ) Är dock inte online.. men sen när vi får pengar - nån gång? - så måste det inhandlas.. =P *hi hi* så söta och helt sjuka saker man kan göra =)

Har tänkt träna idag. Var så laddad och sugen igår.. men då blev det aldrig av.. och sen åt jag hamburgare till middag - och sen försvann hela kvällen framför datorn och Spore.. ; )
Så jag lovade mig själv att träna idag.. men det är först kl fyra och innan dess kommer jag ju totalt ha tappat lust och motivation igen =(

Varför är det så lätt att gå upp i vikt, när det är så jobbigt att gå ner igen..???!!?? *suck*

                                                                 (bild: goggle.se)
              
Nej, nu måste jag ut med Herc så jag kan få äta frukost nån gång *kurrar i magen*

Men det tar som emot...
Jag känner mig så seg och trött idag. Det regnar ute *brr* och blåser och stormar... Jag vill inte ut och frysa *Huttrar*
Ja jag vet det bara är att klä på sig och att det kommer bli skönt när jag väl kommer ut och börjar gå... men INNAN är det bara SÅ tungt... =/
 Men jag gillar ju som att gnälla en massa också.. ; )
(Tyck synd om mig syndromet... ; )
                                                                        
Sen känner jag deppigheten komma smygande... Ångesten över hur fet jag blivit och hur hungrig jag är.. men att jag inte B O R D E äta något... känlsorna av misslyckad och fet och ful... känslorna av hat och ilska.. att inte duga, att inte räcka till, att inte vara tillräcklig... Hatar dem!! Jag vill ju bara må bra....
                                                                      (bild: goggle.se)

Visst förnuftet säger ju vad som är vettigt.. Jag vet ju hur man lever sunt, äter rätt mat och tränar lagomt och allt  det där...Att man skall tänka positivt och allt sånt...

men dom där demonerna viskar så hemska saker i mina öron hela tiden så det dånar i skallen.... Dom säger en massa saker som jag vet är fel.. jag försöker att inte lyssna men jag orkar inte alltid kämpa emot.. och då kommer ångesten och de där dumma tankarna...                  

.. NEJ ut på promenad nu!! Jaga bort alla dumma tankar och all ångest..

JAG Duger Som Jag Är..
(
kom ihåg det nu!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0