Hemma igen..

Tillbaka från Norrland =)

Haft helt underbara dagar!! Varit hemma hos mamma och vovvarna.. Massa gos och bus ; )
sen även varit så mycket som möjligt hos syster och Em =P Åh hon växer så det knakar!! Lillbebeisen har blivit en riktig bus unge ; ) Går med stor koncentration och börjar kunna säga små ord nästan.. Oj oj ; ) Och SÅ busig =P

Har tagit massa kort men inte hunnit ladda upp dme på datorn än.  Mne dte kommer =)
Kom hem igår - efter en Låång tågresa.. och sen en tur till Borås för samtal... Snart måste jag börja jobba igen =(  *Ångest!!* Men det är väl ett gott tecken i och för sig, att jag börjar bli frisk igen =) Jag mår mycket bättre efter att varit hemma i norr måste jag säga =) Måste vara luften eller nått.. ; )

Jobbiga nu är allt SÖTSUG som jag har!! Jisses. Om jag tyckte det illa innan med hetsätning och tröstätning.. så är det inget mot sötsuget nu ; ) Men det går väl över hoppas jag som alla andra biverknngar av medicinen - Hoppas jag!! Tröttheten ska ju försvinna efter några veckor, och det hoppas jag verkligen- Är som en zoombie nu vissa dagar.. =S Aldrig att jag kommer orka jobba om jag fortsätter vara trött =/

Nej tillbaka till stickningen nu =P

Lite höstbilder från morgonpromenaden i väntan på nyare bilder =)



                                            



                                             

                  
                                    
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0