Fredag-kväll och massa muffins =P

Just hemkommen. Hellyckad kväll =) Haft jätteskoj =P
Borde sova nu - men jag är så sockerstinn på muffins att jag känner mig lite speedad.. ; )

Jag bakade muffins till killen som fyllde år - men det slutade nog med att Jag själv åt flest muffins... *pinsamt* ; ) Men alla gillade dem (kommer kort imorn på mina lyxiga muffins =P )

Så mina sunda planer och träning imorn är nu helst skippade... =(
Men Nya tag på söndag =)

Kvällen har beståt av gos med en 1-åring och bus med en 3-åring, massa lek med de andra två prinssesorna - alltid lika söta -  och sen tacos och massa muffins =P
efter det har det spelats massa Wii - jag Rockar på vissa spel =P
Sen sprang tiden bara iväg... Jag var helt säker på att jag skulle somna senast nio.. men jag lyckades hålla mig vaken hela kvällen! =D Blev dock extremt trött vid två-tiden, men då proppade jag i mig några muffins till så var jag igång igen... därav att jag inte kan sova nu... ; )

Men jag måste krypa ner i sängen nu annars kommer hela morgonadegan bli helt knäpp... Kommer sova bort hela förmiddagen (när jag egentligen hade tänkt träna) och sen förskjuts hela dagen så allt blir snett. Ska på middag hos vännerna imorn med. Kanske man skall ta ett vinglas då?? ; ) Känns som hundraår sen sist...

Nackdelen med att vara nykter såna här kvällar - förutom att man måste vara chaffis (ja jo det är helt frivlilligt från min sida så jag klagar inte, men lite trist är det ju..) och handla mjölk till sin bakfulle sambo imorgon... (han vill alltid ha sin Oboy när han är bakis... O ja me ! ; fast jag är ju bara chokladberoende...)så är det att den där sambon som är dynggfull nu snarkar som en hel timmerhuggare i sovrummet... Är så svårt att somna då =(

...men han är söt ändå.. ; )

Kanske ska plugga in Ipoden och Camilla Läckberg i öronen tills jag somnar ? =)

Natti alla söta!!

(säg gärna hej om ni läser min blogg.. är så ensamt här jämnt.. =( ensamt och kallt *brr*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0