Freda




Halloween-humör?


Vaknade imorse och var på så grymt dåligt humör. Vet jag drömt en massa skumt (som vanligt..) så antagligen är det något som ligger kvar och grämer i skallen... Sen började jag ju såklart att tänka på vår puckade hyresvärd...Anklaga en för massa saker. Pytts gubbskrälle! Vaktisen är väl inte bättre heller.. Tur vi ska flytta snart ; )

Just nu sitter jag här och är allmännt less och grinig. Trött på mig själv helt enkelt!!

Ska ut md Herc, (som vanligt), Äta frukost, (som vanligt),  och sen träna, (som vanligt),  Visserligen är det spinning och core idag så lite omväxling är det väl.. Om jag orkar ta mig iväg.
Har fortfarande problem med magen, (som vanligt)...

Läste Sanna Brådings blogg och fick sån lust att göra samma sak : http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5329827



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0