tårta

Onsdag morgon:

Så typiskt. de dagar jag jobbar så är jag helt död på morgonen... men nu de dagar jag inte jobbar så kan jag inte sova.. Kliver upp sex med sambon. Har verlkigen försökt att somna om.. men då ligger jag bara och vrider och vänder på mig.. och tankarna går i 170... alldeles för många tankar och alltför mycket oro... Kan ju bli galen av mindre!!

Så då blir det sitta vid datorn istället. Ska snart ut med vovven dock. Han gillar ju att jag kliver upp tidigt.. ; )

Lyssnade klart på "Stenhuggaren" igår - Camilla Läckberg såklart!. Så nu är det "Sjöjungrfun" som gäller - samma författare =) Tror jag sen har lyssnat på alla hennes böcker -dock ej i rätt ordning.. Är lite förvirrad.. ; ) men det ska väl lösa sig nu. Sjöjungfrun är väl hennes senaste tror jag?

Vad skall man lyssna på sen?
Några bra tips på bra böcker och författare??

Lite bilder från helgens bakande =)

Tårtbak i helgen:

  Vispar smeten

     
In i ugnen...                               Fädig kaka =)

 
Fyllning...
    
                        Vispar grädden.. =)

  
               Grädde....                 och sen strössel.. 
                        Riktig barnkalas-tårta... ; )

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0