tidig morgon

En släng av Insomnia:

Kan inte sova. Vaknade vid fem... försökte somna om.. men så kommer alla tankar och så ligger jag där och grubblar... *suck*
Vad ska man göra?
Kanske borde jag göra något åt allt som jag ligger och grubblar på.. men det är inte så lätt. Man kan inte påverka allt i sitt liv - bara välja hur man vill hantera det...?

Jobb, flytt, PENGAR, jul, träning... Ja det är massor som snurrar i skallen på morgonen...
och det är väl det som jag ska lära mig att hantera...

Men på morgonen är man inte så stark.. man känner sig ganska så sårbar.. och då passar de negativa tankarna på att smita in och ställa till det.... varenda liten spricka smiter de in genom.. precis som citronsaft när man har torra händer.... *sviiiider*

Tänker på den där reklamen på TV om att sluta röka.. Dom där receptorerna - eller vad de nu heter? - som är snälla först men sen blir till svarta monster!!
Precis så känns det när jag vaknar mitt i natten eller tidigt på morgonen och tankarna börjar snurra...

Jisses - man måste ju vara galen eller nåt.. ; )

Lite bilder från Borås:

   
                          Chai-latte på Waynes

       

                                   
 längtan bort....


                 

  
                  bussen hem... och lite färdkost =)

Nej, nu sticker jag och tränar. BodyBalance känns som ett måste nu... innan jag blir galen... =/ *suck*
Jag vill känna lugnet...
Var finns det???


.

Kommentarer
Postat av: Angelique

Hoppas att träningen hjälper! Jag brukar alltid få alla funderingar precis innan jag ska sova och så slutar det med att jag inte kan sova alls sen.

2008-11-18 @ 07:49:37
URL: http://kinkykitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0