söndag

Taggad för att träna...

Ska köra lite core idag vid fem =) Så kul att älsklingen börjat träna därmed - men han vägrar i sten att gå med mig på grupp-passen *grr* ; )
Men jag får väl hänga med honom i gymmet istället nån dag. Jag fattar ju noll av alla maskiner och saker där inne ; )

Ätit massa godis i helgen, och gått upp ytterligare ett kg. Känns lite jobbigt...
Men det är väl egentligen bara att sluta väga sig tills efter jul egentligen...
Jag har sagt att jag inte ska bry mig om vikten fram tills jag är frisk igen... men vågen är som ett beroende.. Svårt att sluta väga sig..

Speljävulen har satt sina klor i mig igen. Spelar en massa igen... =)
Ior är så grymt skoj - och värsta roguen in game =P... nästan iallafall.. ; )
Hon är coolast iallafall!!

Dagens outfit:
Lite nördigt.. men.. ; )

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0