socker-helg

Söndagskväll:

Just varit och tränat bort all godis-ångest...

.. men så har jag fyllt på magen med massa pannkaka istället... ; ) Kanske inte bästa återställaren för kroppen efter en sockerchocks-helg... Men gott var det (igen!) =P

                  

Usch och blä, ska jobba imorn igen =(
Jobbet i sig känns väl ganska ok... och alla är så snälla och omtänksamma... Men jag blir ju bara SÅ trött... Fattar inte att man kan vara så trött. När skall det gå över??
Står på medicinen att det är övergående tills man vant sig vid dosen.. men jag verkar ju få vara trött för evigt känns det som...

Fast jag är ju piggare av träning iallafall =) Och det känns ju bra =)
Om jag slutar med medicinen helt och bara tränar istället, Kanske jag blir piggare?? ; )

Fast då lär jag väl vara helt död i kroppen istället av all träningsvärk... =/

Hmm...

Nja kanske lika bra att stå ut nån månad till med tröttheten, den går ju att sova bort iallafall =P

Nu blir det soffläge en timme och sen sova =)

Upp kl fem imorn *Gäääsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0