Radio =)

Allmänt pladder:

Lyssnar på Lugna favoriter. Så mysig kanal!! =)
I bilen har vi bara rock!! BanditRock.  Och det är bra när man kör bil =P

Tänk vad sällan man egentligen lyssnar på radio? Det är väl bara i bilen egentligen? Men här vid datorn så är det ganska mysigt att ha lite porl i bakgrunden=) PÅ jobbet kan det vara mysigt md, när man sitter ochskrive rikapp med utredningar ; ) Men högalarna har inte funkat på min jobb-dator så jag har varit så sur =( men nu har jag ju fått en helt sprilans ny - både skärm - Platt!!- och själva burken =) Lyxigt värre ; )

Lite jobb-bilder.. Jobbade ju igår. Gick ganska ok. I början var det ju ett rent helvete.. men nu börjar dte kanske lossna lite - hoppas =)

        
                            Jobb, jobba jobba... ; )

                                  Hemgång..

        
På bussen hem... 50 min resa...*gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0