Lördag

Känns som träningen börjar komma igång nu.
Det sägs ju ta flera veckor att få in en ny vana i livet.. och det känns som jag är på rätt väg =)

Vikten förändra väl inte så mycket i och för sig, men idag märkte jag att kroppen börjar förändras =) Skönt!

Tränat två pass idag - så ikväll ska det njutas av halloween-godis!!!

Och imorn är vilodag - och Tårtkalas =P

Sambon fyller år så det skall bakas tårta och mumsas kakor ; )


Jag är grymt sugen på pizza nu också..
Är ingen pizza-männiksa i vanliga fall..
men nu är jag så grymt sugen på en riktig mumsig och saftig pizza.. =P

                                     

Men det blir ingen pizza. Det blir pannkaka idag. Och imorn skall syrran göra kams!!! =)

Nej ska ta tag i hushållssysslorna kanske.. Om vi får gäster å vill man ju att det ska se lite ordnat ut... Är sånt kaos här igen ... =/


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh pizza är alltid gott, fast ibland är det tur att man har en sambo som hellre tycker om Frasses (som jag inte alls gillar), annars skulle jag nog leva på pizza :)



Härligt att träningen börjar komma igång igen =) Önskar jag hade din motivation!



Kram

2008-11-01 @ 20:24:31
URL: http://ihopeyoudance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0