Inga pantrar

Fredagskvällen:

Blev inga Rosa Pantrar för mig igår... jag somnade... Ovanligt .. ; )

Vi åt tacos och såg film - "V för Vendetta" - så Bra =)

Sen mumsade jag massa naturgodis och drack JULMUST!!! Åh vad jag saknat julmust.. ; )

Men sen så däckade jag ju som en säl innan klockan slagit nio... *ha ha*
Alltid lika sociala Jag.. =P

Såklart så vakna jag ju tidigt nu och alla andra ligger och sover... Så roligt...

Ska dock ut med vovven nu, äta lite och sen väcka syrran och sticka iväg till Hälsostudion som har Stor invigning ídag med nya lokaler =) Så vi ska träna lite =)
ska bli skönt efter gårdagens godis och julmust-frossande... ; )

Kanske blir en Rosa Panter ikväll istället?? =)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Tittar in =)

2008-11-15 @ 12:21:11
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0