Dags att gå ut...

Morgonpromenad:

Nej, kanske dags att gå ut med vovven... *brr*

Har upptäckt att det börjat smyga sig in en viss negativitet i min blogg.. gällande träning och vikt.. och jag lovade ju att det inte skulle få finnas såna svarta tankar som sotar ner min blogg...

Så jag ska skärpa mig.. LOVAR!! =)


Lite morgonbilder från helgen:
(Ja jag är seeeeg med att ladda in mina bilder från kameran...) ; )


            
                           Frostat gräs...

              
 Sötnosen ; )

  
                  
            Soluppgång......                                  

    
         
                                              Istappar


Nej nu måste jag gå... *suck* Fast det skall bli spännade att börja lyssna på nya boken. Har även laddat Ipoden med Mia Törnbloms "Mera självkänsla" - tänkte jag skulle lyssna lite nu och då på den =) Har även lånat själva boken från jobbet. Måste börja jobba med självkänslan nu. Vill vara glad och stark igen!! =)

Sen blir det frukost och sen ett pass BodyPump om jag orkar vid tolv.. vi får se =) Soffan känns mer lockande idag.. Sitta inne och mysa i soffan med nya stickningen och kanske nån bra film - och massa te =P

*myyyyyyysssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0