Internet is Back

Hatar Tele 2 som bekant kanske... Har varit utan uppkoppling så gott som oknstant sen flera måander tillbaka. Nu verkar det funka någolunda faktiskt.  Men vi har redan sagt upp och bytt till telia from mitten av maj..  Finns ingenting som är bra med Tele 2 HATAR!!!

Ja jag vet att man inte kan göra något åt det nu, och det är bara dumt att sitta och gnälla.. men jag måste få utlopp för lite besvikelse. Här betalar man flera hundra i månaden och får bara skit... Det är inte rätt!

Hur som haver, Livet går vidarte ovasett internet eller inte. Ganska skönt att inte kunna sitta vid datorn hela tidne också. Jag minns knappt vad det var man gjorde alla timmar man satt här i vintras.. ; ) de senaste dagarna har jag gått in och kollat dagstidningarna, loggat in en gång på Lunar och faktiskt kollat Facebook en gång.. mne inget var särskilt givande. Jag har ingen tro att sitta still, Det är  ju Vår och sol och massa energi i omlopp ; )

Vad händer annars?
Har 4 dagar ledigt från jobbet. Vår inneboende åkte hem igår så vi är själva hemma igen - i en månad till iaf, sen kommer han o syrran tillbaka för att stanna =)
Jobbet rullar på som vanligt, bara extra mycket att göra.
Veckan som kommer har massor av aktiviteter att bjuda på, bla föresläning, Vårrus och middag med laserdome =P

Unnade mig nya jeans idag, de gamla jag har är lite för stora.. ; ) Känns bra inför sommaren =P Hoppas på bra väder bara =)
Längtar efter att få klä sig lite mer somrigt och få inspireras  =)

image240

Nu ska jag se mer tv och äta kvällsfika - körbärsfil =)
Imorgon är sista lediga dagen, Gäller att passa på och njuta av varje minut =P

Vad skall Du göra imorgon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0