Before and after... (VARNING!! EGOCENTRISK BLOGG!!!) ; )

E G O O O...

Så stavas detta.. ; )


Har försökt förstå mig på photoshop, men det är en sån kontig version och på engelska dessutom.. Ingenting stämmer som jag vill att det ska.. men jag har försökt iaf att få till några "före och efter-bilder".. enormt egocentrerat.. jag VET.. ; )

Men när jag nu kämpat för att få till något vettigt.. så måste jag ju få visa bilderna också.. ; )

Men det känns som sagt... Mycket egocentrerat..


                    
(bilder från i höstas/vintras och nu - hoppas ni kan se vad som är vad... ; )

Å andra sidan,

Varför skall jag skämmas för mig själv? Jag är ju faktiskt stolt över att jag gått ner i vikt..

Om man räknar från jul så har jag ju faktiskt gått ner ca 15 kg...

Sen januari, när jag på allvar började anstränga mig för att leva sundare, är det ju ca 12 kg jag gått ner.. men just nu väljer jag att räkna från det att jag vägde som mest, där i december med all julmat och julgodis.. ; )


Mest märks det på att jag faktiskt orkar jogga nu för tiden.. och det är ju ganska logiskt när man tidigare hade över 10 kg mer att släpa runt på.. ; )

Men det är lite kvar än, Jag vill ner till mitt Mål....
sen kan jag ju gå upp nått kilo, det gör inget...=)
Sommaren är ju som sagt här och det är SVÅRT att låta bli glass och annat gott då.. ; )


Övrigt då?


Jo ÄNTLIGEN FREDAG!!!! =D

Har varit en sån mardröm denna vecka med stress. Jag kommer bryta ihop snart!!!!!

Var så nära att göra det igår men jag kunde inte tillåta mig det.. Jag har inte tid!!


Men:

Jag ska se till att slappna av i helgen och sen hoppas att jag kommer ikapp med allt i nästa vecka. Idag hinner jag bara det mest akuta.. =/


Och sen SKA jag sluta kl tre idag, inte en minut senare... Jag MÅSTE få ledigt nu!!!


Imorn kommer syrran! Har knappt fattat att de verkligen flyttar in hos oss... =D Känns ofattbart! Jag är så GLAD!!!


Och imorn blir det nog kanske LISEBERG. =P


O massa glass.... och kanske till och med nån liten cider... ; )

Hur ser Din helg ut!??? =D


Kommentarer
Postat av: Peigi

Vilken förändring :) själv har jag tänkt och tänkt börja träna... men det blir aldrig av :)



Jobb är ett sattyg...



Saknar dig också!



2008-05-31 @ 11:41:17
URL: http://peigi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0