up-date.. typ..

Inte så aktiv här längre. Dels för att vi varit utan internet i nästan två veckor och sen har det varit stressrekord på jobbet. Hoppas på att internet stannar nu och att jobbet lugnar ner sig i veckan..

Har åkt på en förkylning nu dessutom. Hade jag iofs räknat med efter den stress som varit. Har inte ätit som jag borde och absolut inte hunnit med att träna.. Så ja, jag får skylla mig själv, typ.. eller skylla på jobbet och alla snoriga kollegor.. ; )

Hur som helst så är det nya vecka imorgon - igen - och nya tag som gäller - om min förskylning går över snabbt vill säga. Just nu okar jag inte med något och vill bara ligga i soffan o softa framför tvn.. ; )

Finns inte så mycket nytt att berätta, ingenting jag orkar med just nu att skriva om =) Mitt liv är ganska så händelselöst. Jobbar och sover och försöker hinna med ett liv därimellan.
Min sambo kommer börja ett vikariat på jobbet nu vilket innebär mer kvällar och helger för honom.. vilket betyder katastrof för vårt sociala samliv tillsammans... Så jag vet inte hur det skall gå .. Jag får väl börja jobba kvällar med eller nåt.. ; )
Nej, skämt åsido men det kommer bli jobbigt. Vi hinner knappt se varandra  som det är nu ens.. hur skall det då gå när han jobbar kvällar?
Men allt ordnar sig alltid =) Jag kanske kan få ett jobb här i Alingsås (vilket önsketänkande!) och vi kan umgås mera tillsammans.

Jobb ja.. Trivs bra där jag är men det är jobbigt att pendla. Hatade mitt jobb förrut men nu verkar jag ha börjat växa in i rollen. Eller så beror det bara på att jag har så söta kollegor ; ) Och att jag tillåter mig själv att trivas. Allt i livet är bara tillfälligt, allt förändras tänker jag och det kan både vara en tröst och skrämmande. Men förändring betyder utveckling och mognad, oftast, och det känns positivt... Även om jag fortfarande Vägrar att bli vuxen.. ; )

Inte så spännande med andra ord att vara jag. Inget socialt liv och inget kälrkesliv - bara en massa jobb...

image213

Kommentarer
Postat av: Peigi

Hej gumman! Låter jobbigt med era jobb och att inte hinna ses! Är det långt vik eller? Skönt att höra att du trivs på ditt jobb!

Själv har jag en ny blogg, tröttnade så på den gamla. Ha det gott gumman! *kramar*

2008-03-02 @ 21:24:52
URL: http://peigi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0