Söndag morgon

Hade tänkt ta en långpromenad idag med på morgonen men Gu vad det regnar =( Blir nog bara att sticka ut näsan några minuter och springa in igen med vovven. *Brr*

Gjorde lite tester här på morgonkvisten om vilken man är i Greys =P På den amerikasnka sajten blev jag Izzy, och på Aftonbladets blev jag George. Kanske är en blandning av dem eller nåt ; )


Izzie

A true romantic, you believe that love makes anything possible, even when everyone tells you otherwise. You often base decisions on your heart, not your head but you wouldn't have it any other way, even when life keeps handing you disappointments.



George O´Malley

Du har svårt att ta plats och roffa åt dig din del av kakan, trots att du är mer begåvad än de flesta. Det gäller också i kärlekslivet - oftast slutar det med att du blir bästa vän med de du är betuttad i.




Skulle ta fram en entrecote till middagen idag men det glömde jag såklart igår. Och nu när jag tog fram den så såg jag att den var så stort.. så den får nog vänta till någon annan söndagsmiddag mär vi har gäster eller nåt. Det får bli kycklingfile istället. Någon som har något bra tips på något gott att göra av kykclingfilé? Vi ska ha klyftpotatis och rotfrukter i ugnen och bea sås till - om ingen har något bättre förslag?? =)

Har inte bestämt mig gällande frukost än. Antingen kör jag på vanliga havregrynsgröten med äpplemkos - bara för att det är SÅ gott. Eller så kan jag göra en bärsmoothie och macka, eller fil med banan och kanel vilket smakar som godis =P Beror på hur lyxig man vill göra söndagsmorgonen.. ; ) Men först promenad med vovven - så får jag se vad jag är sugen på efteråt... Antagligen varm choklad och mackor med detta busväder som är.. ; )

Lunch blir nog soppa som vanligt, eller resterna från igår, beroende på hur hungrig jag är. Sambon jobbar till två idag igen så jag är ensam hemma. Och med detta dåliga väder så vet jag inte vad mna skall hitta på. HAr ju en ursäkt att sitta inne och se film iallafall =P Såg Sweet Home Alabama igår, och sen på kvällen var det ju "Ho to lose a gay in 10 days"- underbar film ; ) Så jag får väl fortsätta den trenden. Fast vi såh ju "Bröderna Grimm" igår med och jag är nog sugen på att se lite mer av Heath Ledger.. Så det kanske blir " 10 orsaker att hata dig" idag till frukosten =)


Heath Ledger ja.. Sorgligt =(
Men man får njuta av hand filmer och bilderna av honom.
Underbara filmer!
Och underbart leende =P

image225


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0