lördag morgon

Vakande halv sex, låg och vred vände på mig och kunde bara tänka på jobbet och allt som jag måste göra på måndag.. så till slut gav jag upp och satte mig här vid datorn istället. Ingen mening att ligga kvar i sängen och bråka med sambon som skall upp vid sju och jobba.  Han behöver sin sömn =)


Och inget att se på tv heller. Är ju lilla Huset på prärien halv sju men det är en stund till dess.. så jag får surfa runt på nätet istället.


Hade tänkt sticka och träna idag  men jag är fortfarande förkyld så det får vänta nån dag till. Annars hade jag verkligen behövt träna innan kroppen förfaller helt och hållet. Har ju bara några kilon kvar till mitt mål och det går segt utan träningen.. Har inte tränat sedan förra torsdagen och det ger mig sån ångest! Kanske får ta en långpromenad med vovven istället, då blir han glad =) Dessvärre har min stegräknare pajat.. =( Dumma dumma!

Övriga planer för dagen? Hm.. vet inte. Sambon jobbar till två så fram till dess blir det nog soffan och film som gäller.. ; ) Skulle ju kunna sitta och spela men jag har inte fastnat för det nya spelet alla spelar nu. Förut gällde ju WoW och jag älskar verkligen det spelet. Men nu har hela guildet (eller halva i alla fall) gått över till LOTR (Lord of the rings) och jag började göra en karaktär där men jag fattar som  ingenting och det känns bara jobbigt att lära sig ett helt nytt spel just nu. Och när det inte känns skoj så orkar jag inte engagera mig just nu. Det är säkert kul och jag kommer börja gilla det - men inte just nu när det är så mycket annat i skallen. Att se tv och softa i soffan är ansträngande nog för mig. Då behöver man inte använda hjärnbanken och vara koncentrerad och social.. ; )


Tror min hjärna och min mage behöver enbart lugn och ro i helgen - Och massa glass!! =P


Nu är det dags för "Lilla huset" - Nostalgi =)

image217


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0