uppdat =)

Sen sist?:
Jag har legat i magsjuka/ngt skumt magvirus i två veckor. Sjukskriven tills imorn. sen skall jag tillbaka till jobbet är det tänkt. Kommer vl gå in i väggen då med allt som ligger och väntar på mig där plus alla arga klienter. Vet inte hur det skall gå men det får så lov att fungera ändå. Vad har man för val?

I övrigt, kom hem från en snabbvisisit i Danmark där mina föräldrar hämtat två vovvar ; ) SÅ SÖTA!!! Så nu har man sett hela Danmark från bilen - från norr till söder, inkl. alla tre öarna som Danmark består av. Åkte båt dit och tog bron hem =p

Just nu funderar jag på att ta mig ner på stan, sätta sig på ett fik och glassa lite sol . och kanske njuta av något sött? =P Har levt på flytande kost de senaste två veckorna så nu går jag bara och LÄNGTAR efter riktig mat och massa onyttigheter.. ; )

Vill dessutom ha SUSHI till middag!!! DET har jag Verkligen LÄNGTAT efter .. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0