Omotiverad till tusen

Helg, äntligen!
Har varit en lång vecka, gått upp vid fyra varje morgon och det känns nu. Igår var jag hemma halv åtta på kvällen.. och ändå ska det vara den "lugna" veckan på jobbet. Nästa vecka börjar kaoset igen..

Är så trött idag, seg och omotiverad till allt. Känner mig värdelös som inte tränar idag - men jag varken orkar eller har lust. Dessutom snöar det så jag vill inte ta cykeln till tränigen heller.. Så jag skippar allt och ligger hemma istället.
Har städat och tvättat idag. Får så dåligt samvete över att jag ligger hemma och jäser... Å andra sidan är det ju faktiskt lördag.. ; )


Sambon o vår inneboende är inne i Gbg på Fiskemässa. Jag orkade inte följa med. Visst att det kan vara skoj att fiska osv men jag kände mig inte motiverad att knalla runt på en mässa hela dagen.. Ser Vänner på Tv istället.. ; )


Var så partysugen igår. Pratade med en kompis som drack vin och jag kände hur länge sen där är sen jag drack vin sist. Drack visserligen ett halvt glas körsbärsvin i påskas med mamma. Annars har jag nog inte druckit sen i julas, och innan dess minns jag faktiskt inte när det var sist. Jag som var så mycket party-människa förut.. ; ) Kanske dags att väcka henne till liv igen =P Hade varit gott med ett glas rött och ligga i badet och slappa ikväll... ; )


Annars händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jobb och sova känns som allt man gör. Och försöker hinna med att träna. Ska börja jogga snart igen, men jag har inga bra skor så jag måste köpa nya. Har kollat runt men det är så dyrt =/ Vill ha nya inlines med och de kostar också mycket...


Å andra sidan spelar det ingen roll i helgen för det bara snöar och regnar ändå. Då får man med gott samvete (hoppas jag?)  ligga inne och slappa.. ; )

image239


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0