Körsbär

Så grymt gott!!
Har börjat med en ful ovana - igen.
Jag måste äta någon på kvällen innan jag somnar, som en efterrätt till middagen : jag är inte hungrig, bara sugen.. Innan har jag vänjt av mig det beteendet.. men nu verkar det vara tillbaka =/


Hur som helst, var ju på Lidl igår och jag hittade något som såg så gott ut
- och nu VET jag att det är gott!! =D
Jag älskar körsbär =) Jag hittade en dessert från Linessa med 0,2 % fett. Det är en Kvargdessert står det på förpackningen - och snacka om GOTT! =D
Innehåller 87 kcal/100g och det är väl inte mycket? Inte för att vara en sån söt och mumsig efterrätt ; )


Nog för att Lidl har udda saker, och helt sjuka saker.. Men ibland förvånar dom mig och man kan hitta riktiga fynd =)
Deras körsbäryoghurt är grymt god oxå!! ; )


Nu ska jag duscha och sen sova. Om ni bara visste hur sugen jag är att gå till kylen och sleva upp en portion till av körsbärsdesserten... ; )


Kanske skall börja köpa vanliga färska körsbär istället.. ; )

image238


Kommentarer
Postat av: Caroline

ciao! dags att läsa blogg igen, har dessutom skaffat egen blog.

2008-04-08 @ 23:08:47
URL: http://binka.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0