Ingen träning =/

Skulle träna idag hade jag tänkt. Dessvärre är jag ju tidernas största klantarsel...  På väg till jobbet igår så ramlade jag med cykeln..  Kändes inte som nån större fara då, blev antagligen chockad och var stressad för jag var försenad till bussen. Men ju längre dagen gick så gjorde det ondare och ondare i min axel. Kändes först som lite lätt träningsvärk men sen började det kunna värka till ibland också.  En kollega på jobbet klämde och kände, och hon tryckte precis på rätt punkter så jag bara ville skrika rakt ut!! Aj aj.. Men hon sa att det nog bara var muskelfästet som fått sig en smäll. Och inte konstigt det när jag landade med hela min tyngd på axeln med cykeln över mig...  Hon tyckte jag skulle köpa zon som kunde lindra och dämpa inflammationen. Så det är ju inget allvarligt... men jag vågar inte anstränga axeln med träning idag. Hade tänkt BodyBalance eller BodyPump vilka båda innebär belastning på axeln. Är ett danspass kl tre men min sambo slutar jobbet två och jag vill gärna hinna umgås med honom lite när det är helg =) Vi kanske skulle iväg och köpa nya rollerblades till mig.. ; )

Så.. Ingen träning för mig idag =( Jag som var så Peppad!! Så nu sitter jag med dåligt samvete och känner hur onyttig jag är =(


Tog visserligen en långpromenad innan frukost så jag borde inte känna mig så lat... Men samtidigt vet jag att det är lördag och det slinker så lätt ner för mycket mat och onyttigt. Jag hade behövt dom där extra motionskalorierna...

Men man skall inte gråta över spilld mjölk, utan var glad för vad man har och leva i nuet. Göra det bästa av situationen och så vidare.. ; )
Kämpa vidare =P


Än är det ett tag kvar till Beach 2008.. ; )

image236


Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

En bra filosofi! Njut av dagen istället!

2008-04-05 @ 14:27:22
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0