helg

Jag är nog ganska lycklig, egentligen. Jag glömmer bara bort det på veckorna.
Antar det är så mycket stress och jag oroar mig hela tiden på jobbet för att göra något fel. Jag trivs inte med så mycket ansvar. Jag mår dåligt av det. Jag vill nog ha ett lite softare jobb där mina beslut inte påverkar andra människors liv så mycket.
Jag börjar dock bli vän med mitt jobb lite mer nu. Har klarat över en månad och jag lär mig nytt varje dag. Jag känner mig inte lika vilse längre och mina arbetskamrater är härliga =) Så jobbet i sig är väl ok. Jag är nog bara rädd och osäker.
hur det blir med det där andra jobbet jag hade på gång vet jag inte just nu. Gått två veckor och jag har ännu inte hört något. Just nu känns det som det kvittar. Det löser sig alltid med jobb efter jul. Just nu måste jag ta en dag i taget för att inte gå under..
Man ska inte tänka så mycket för då hittar man alltid något att deppa över.

Längtar efter att få shoppa lite igen ; ) Jag skulle nog behöva två jobb för att ljara min ekonomi med allt som jag vill köpa.. =P
Lite inspiration i höstglöden :

image188


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0