Tredje dagen på jobbet



Börjar bli förkyld.. =/ Var ute och jobbade igårkväll och blev nog kall. Det är ju SOMMARvärme på dagarna i solen men det är nog lite småkallt när det blåser.. man lurar sig själv när man är i solen. Man vill tro det är sommar men våren är inte färdig med oss än ; )

Nya jobbet känns ok hittills.. Börjar smått få grepp om läget.. men det skrämmer vettet ur mig samtidigt med ansvar och att vara vuxen ? jag är ju INTE vuxen än ju.. =P Eller?? Är inskolning denna vecka så det är mer att kolla läget och så vidare ? Nästa vecka börjar allvaret? =S

Ska lägga mig nu ? ska ta tåget imorn till jobbet och lämna bilen hemma. Dels för att jag inte vill köra inne i stan (Gbg) där vi har möte imorn ? och dels (ännu pinsammare..) för att det är lite bensin i tanken och jag fick inte upp tanklocket när jag skulle tanka idag? *he he* Det ÄR svårt att få upp i vanliga fall men nu var det helt omöjligt, antagligen pga av kondens av väderskiftandet mellan natt och dag de senaste dagarna. Men ändå SÅ pinsamt att inte kunna tanka bilen.. *he he*


Återkommer med mer tankar när kaoset i hjärnan lugnat ner sig... Allt är verkligen i uppror i skallen denna vecka. ALLT är så nytt på jobbet!! Fattar fortfarande inte varför de valde MIG till jobbet.. Vad har jag att komma med? Varför just jag? Tänk om jag gör totalt bort mig.. jag kan ju ingenting och är ju värdelös. Vad har jag att komma med? ...
Så känns det stundvis... =S
Fast i nästa stund känns det helt underbart att jag fått jobb och jag ser så mycket som jag vill göra, har massor av visioner och tankar.. =)

SPLITTRAD!!! FÖRVIRRAD!! OSÄKER! JAG...


Natti natt


Kommentarer
Postat av: Caroline

Roligt att se din blogg. Vad är det för jobb?? Känns som jag missat ngt:) Nu har jag kommit hem från utekvällen På Dickens...ZzZzZzz

2007-03-31 @ 04:42:16
URL: http://www.binkabin.blogspot.com
Postat av: Caroline

:) det ordnar sig med allt!

2007-04-01 @ 03:54:15
URL: http://www.binkabin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0