intervju =)



Fått kallelse till en till intervju!!! Och det är ett jobb som jag VERKLIGEN VILL HA!!! =D
Fattar inte att jag ens är kallad till en intervju ? det är stort bara det för mig. Sen om de anser att jag inte passar så förstår jag.. Men de tycker jag är tillräckligt intressant för att kalla mig till intervju!
Jag är överlycklig =) *Pirrigt*

Ska försöka ta det lugnt och inte bli alltför nervös.. Men NU handlar det ju verkligen om något jag VILL. Intervjun i Borås kände bra men jobbet var inget jag kände för i hjärtat.. Likaså med detta inom kriminalvården.. det är bara något jag ser som något som duger i brist på annat? Men detta på tisdag, det är ju verkligen det PERFEKTA jobbet på så många sätt..


Nej, lugna ner dig nu ; ) Inte för höga förhoppningar nu.. Jag blir bara ledsen sen.. =/

Men jag VILL ju hoppas, jag vill ju tro att jag har en chans.. jag vill ju..

Kanske lugnar ner mig lite när första glädjen lagt sig..=)


Ska lägga mig och sova nu! Var in till Göteborg idag och sprang runt på Femmans.
Himlariket för en shoppiholic som mig.. ; ) Hittade så mycket jag ville ha .. =P
Men ändå köpte jag ingenting.. Men den dag jag får min lön från mitt första jobb.. D Å? !!!! =D

Köpte visserligen en film för 59:- på Jula sen på hemvägen.. =) Så helt kunde jag inte avhålla mig från att shoppa.. =P


Natti Natt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0