Intervju ett avklarad



Intervjun idag kändes verkligen jättebra =)
Och det lät positivt efteråt också =P Nu är det bara vänta och se om jag går vidare till nästa steg i rekryteringen… Personlighetstest och psykologsamtal hos Pliktverket..  Tänk om jag kommer dit.. Jag gjorde ju aldrig lumpen som jag tänkt så att komma till Pliktverket blir väl det närmsta jag kommer lumpen =P…
OM jag nu blir kallad dit vill säga… *hoppas*


Om jag blir godkänt av Pliktverket så är det först då som jag är antagen till utbildningen och jobbet inom Kriminalvården. Snacka om lång process. Men han som skötte rekryteringen sa att vi som kommit till intervju skulle känna oss nöjda med bara att fått intervjukallelse. Vi är utvalda av över 650 sökande.. =P
Ganska coolt att ha kommit till första urvalet i alla fall =)
Jag är helnöjd med dagen hur det än går nu =D
Och dessutom så försvann den enda nackdelen med jobbet idag. Jag vara rädd att vi skulle bli tvungna att flytta när jag fick jobb men killen sa att självklart skulle jag jobba i Göteborg och bo kvar i Alingsås =) Han tyckte jag flyttat nog som just flyttat hit från Ume ;) Så då finns inga större nackdelar för detta jobbet som kriminalvårdare längre. =) *SPÄNNANDE*
Tänk, lilla mig i uniform och med batong.. Skrattretade!!! =P


Imorgon är dags för nästa intervju. Denna gång är det till jobbet som fältsekreterare i Lerum, det jag viljat länga. Men nu efter idag så känns Krim. helt ok också… Så nu vet jag inte vad jag vill längre.. =S Får se efter intervjun imorgon. Något av jobben borde jag ju få.. tycker jag..=P


Men VAD vill jag??

Ett livsavgörande beslut… Men ack så spännande =P Kanske inte ens behöver ta något beslut. Får antagligen inte nåt av jobben med mitt veliga intryck och kassa perosnlighet.. *he he* Men jag lever på hoppet =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0