inom krim?

Nog är livet lite ironiskt ibland..
För några dagar sen spydde jag galla över samhället..
och nu ska jag på intervju för att börja jobba inom Kriminalvården.. *he he*


Har dock inte bestämt mig för om det är vad jag vill, men jag är kallad till intervju och det är ju värt att kolla läget =) Är en 6 månader betald utbildning och praktik innan man får jobbet men klarar man utbildningen är man garanterad fast tillsvidaretjänst =)

Den enda nackdelen ? en stor nackdel dessutom ? är att man måste vara beredd att ta en tjänst var som helst i Region Väst vilket innefattar från Halmstad upp till Skövde typ.. =S

Känns som det är jag kanske inte beredd på..
Vi har ju precis flyttat hit och det är här vi vill bo. Blir jag antagen nu så kommer vi ju skaffa lägenhet Alingsås och Tommy kommer börja jobba där. Möjligtvis kan vi ju få tag på lägenhet inne i Göteborg också. Men vi kommer ju inte vara villiga att flytta igen i juni i så fall..

Jobbigt!

Men först intervju och sen så får vi se efter det vad som hädnder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0