gilla läget =)

Dagens citat från frukostbordet: "Om man blundar blir det mörkt å då ser man ingenting". 3 år och så klok =) Underbarast söta lilla barn.. det är så hjärtat värker efter egna ;)

Spelat WoW hela dagen nästan. Börjar gilla läget som arbetslös ;) Gosa och busa med barnen hela dagarna och spela och läsa böcker på kvällarna =P Kommer inte vilja flytta från detta hus.. kidnappar med barnen i så fall =P Mina små söta bustroll ;)

Ska försöka ta tag i mitt liv till veckan.. Visseligen lite svårt eftersom hela mitt liv finns nedpackat i lådor just nu och finns i garaget... *hm* Har en låda med kläder som jag packade upp idag.. tog en vecka att få arslet ur och göra något vettigt.. Men jag gillar verkligen läget just precis nu =) ( det är ju först i månadens slut som paniken kommer när vi inte får nån lön.. =S ) Men i nuet är livet helt Ok =)
Borde komma igång med nån vettigt träning snart också så tankarna får lite vädring och ordning. Vore bra mot all dallerfläsk också.. =/ Visseligen verkar magont och vätskebrist funka för viktnedgång så det är inget problem.. ;) Träningen är nog mer behövlig för mitt mentala mående =P Kanske min mage kan börja gilla läget snart också.. kanske =) Nu lockar sängen och min bok..

Natti natt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0