desperat hemmafru?

Gjorde ett test, vem är jag i Desperate Housewifes?? Först blev jag visseligen Bree.. men andra gången blev jag Susan =P Så jag får väl se det som jag är en blandning av dem två karaktärerna.. ; ) de känns bära uns sanning båda två..  ; )

Du är mest lik Susan Mayer.

Du är snäll och söt men ack så förvirrad. Du har inte lätt att fånga karlar och kommer knappt ihåg hur ett samlag utförs. Du är en aning godtrogen men väldigt omtyckt.

Du gillar:
Se på såpor, dricka the under en filt, få hjälp, måla, Madonna.

Du gillar inte: Konkurrens, otrohet, fusk, matlagning



Du är mest lik Bree van de Kamp.

Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0