Magnum glassum galum

image85

Dags att sova. Klev upp sju imorse för att tvätta. Jobbigt att inte ha egen maskin längre. Så komplicerat att planera in all tid och hinna med alla tvättar man tänkt. Jag funkar inte med sån tidspress.. ; ) Vill tvätta i min egen takt ju.. =P

Jobbat ikväll. Ganska lugnt men lite festande ute också, dagen innan nationaldagen. Är ledig imorgon så då blir det att sova länge! =) Får se vad vi hittar på imorgon. Blir antagligen skön och mysig hemmakväll med go mat och film och mys i soffan =) Tänker nog unna mig chips och dipp till och med.. =P Vet jag aldrig kommer bli smal så varför inte passa på och njuta av livet och dess läckerheter? Man lever ju bara en gång detta livet man lever nu! =) Njöt av en MAGNUM Colombia idag - LÄTT sommarens godaste glass! Jag är helt GALEN i den.. =P *slurp* ; )

Ska se om det är något på tv innan jag lägger mig. Fatta vad jag uppskattar Tv och tvprogram nu när vi äntligen har kanaler att se! Jag är verkligen en TV-människa till 100%.. ; ) Älskar att se på tv, det är avkoppling för mig!  då slappnar jag av och bara är för en stund =) Så skönt!
Tyvärr håller vår tv på att paja.. =/ Och det har vi INTE råd med nu.. =S *suck* Alltid ska saker och ting krångla. Tänk om man hade oömt med pengar så såna saker inte behövde spela nån roll. Visserligen klarar vi oss ju utan tv, men det är ju så trist.. ; ) *He he*

ne ne.. Natti natt på nosen nu =)

PS jo just det, måste ju berätta att jag träffade värdens sötaste vovvar idag =D Pyreneer, en STOR hane och så en liten valp.. Tro jag smälte... ?!? Åhh.. Dom är ju så underbara =D Saknar verkligen vår Hercas Percas..  Åhh... Så goa små lurvisar det finns.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0