Liseberg och bikiniångest



Laddad upp kort från kameran. Dessa är från Liseberg förra månaden =)
Såna här kort som får en att inse hur fet man är inför sommarens bikinisäsong.. =/
Huvaligen!!
Var på stan (Alingsås) idag och kollade utbudet, fanns inga som jag gillade =( Testade dock en men den satt som på en hösäck =/ *Usch* Jag vill ha något jag trivs i och som får mig att se någolunda ok ut.. Men det verkar vara ett omöjligt projekt.
Jag är kort och tjock, har ingen midja och inga bröst... och till detta en stor rumpa men det är väl det enda som kan liknas vid något sexigt på min kropp..=/ Hur ska man kunna kompensera det? Hur ska man kunna hitta något som får mig att se ok ut?  Vet att man ska ju framhäva det man har som ser bra ut. Har man stor byst så framhäver mna det så märks inte resten av kroppen lika mycket osv... Men jag har ju ingenting att framhäva! Har gillat min rumpa men nu för tiden ser den bara hemsk ut eftersom resten av min kropp är så hängig och hemsk. Trodde inte några kilo kunde göra så stor skilland som det tydligen gör... =/
aj ja.. Jag kommer ändå få jobba hela sommaren så jag kommer inte behöva visa mig ute så mycket =)
Det handlar bara om att jag måste börja träna bättre och få ordning på dallret.. Men ORKA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0