Lazy me..

image119

Snart dags att lägga sig. Nattlinne på och kvällsbestyren gjorda.

Utanför fönstret ser jag regnbågen ? så vackert =) Ska se CSI och äta en muffins (en av de STORA =P ) och sen blir det sova. Älsklingen slutar tio så jag ska försöka hålla mig vaken till dess så jag hinner träffa honom något idag.. Dessa dagar är lite jobbiga. Han sover när jag går till jobbet och jag sover när han kommer hem från sitt jobb. Ingen risk att vi sliter på varandra i alla fall =P

Imorn är det avslutningslunch på mitt förra jobb. Det är inte riktigt avslutat där eftersom jag jobbade skolavslutningen och en massa saker hände. Men det får man väl räkna med i ett sånt jobb. Får väl höra snart hoppas jag om jag får tjänsten där till hösten. Om inte så vet jag inte vad jag gör. Jag fick inte det där jobbet jag var på intervju på för nån vecka sen (socialpedagogjobbet). Ingen större överraskning egentligen, det märktes att enhetschefen inte tyckte jag passade. Samtidigt kändes det skönt att jag inte fick det, så slapp jag tacka nej till det jobbet. Dessutom bra för mitt ego att få lite mer motgångar =) Jag vill ha jobbet i Lerum och innan jag får ett blankt nej därifrån så lever jag på hoppet ; )

Längtar till helgen. Var tal om att vi ska på medeltidsmässa, klä ut oss och allt =P Vore spännande =D Behöver lite fart och fläng i mitt liv snart. Just nu handlar allt om jobba, hem och äta och sen sova. Det enda jag gör från jag kommer hem, förutom att äta då, är att spela. Det är avkopplande och avreagerande =P Kiss some ass =P Blev uppraggad av en 15 kille just innan jag loggade ; ) inte illa för en draneipriest ; )

Nej, Nu ett stort glas mjölk och en muffin och mysa framför Tv, mitt största nöje ; )

 He he.. snacka om att jag är en L A T människa =P

image120


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0