idag




Idag:

Vaknade: 08:30

Frukost: O´Boy och mackor med makrill *Mums* Inte så nyttigt kanske men det är ju lördag ; )

Kläder inne:  bikinitopp och hotpants, mycket hud som skall bli brun när jag sitter på balkongen ; )

Kläder ute: Ljusgrön tunn tunika och svarta leggins ? VARMT!!

Ont: i ena knät efter en vurpa igår när jag joggade =/ aj aj.,.

Humör: Glad och positiv =)

Dagsform: Lite trött, känner mig lite mörbultat i kroppen och har nog en släng av vätskebrist.  Solade hela dagen igår och jobbade sen kväll/natt. Somnade vid tre.

Dagens önskan: Att ha pengar till att göra vad jag vill.

Glass: Magnum Colombia eller Carte Dór Lavazza, så underbart mumsigt =P

Bok: Jenna Jameson. Att älska som en porrstjärna, en sedelärande berättelse. Av Jenna Jameson.

Planer: Åka till Vinden och handla saker på second hand. Åka in till Göteborg och se Götheborg komma in i hamnen. Sedan åka till stranden och bada med Johan och Anna och ungarna. Grilla och dricka sommardrinkar i solen..

Genomförda planer: Inga än så länge?

Nu:  Hämta en portion glass att äta till lunch.. ; ) det är ju lördag ju.. =P

Snart: hoppa in i duschen

Sen: Försöka få nån av dagens planer genomförda?  

                                                                          

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0