bakaronsdag

Så var det kväll igen. Var tar dagarna och kvällarna vägen?

Är bjudna på midsommarfest/barnkalas imorn. Har ingen lust att gå, vill ligga hemma i soffan och mysa.. Men det är nog nyttigt för mig att komma ut lite och vara social innan jag helt blir en helt antisocial varelse.. ; )

Håller på att baka ikväll, vet inte vad det kom ifrån. Fick ett ryck bara =) Började med en sats supergott grahamsbröd men när Tommy kom hem och ville ha insåg jag att jag var nog tvungen att baka en sats till om det skulle räcka tills imorgon på festen .. Så jag satte igång en sats till grahamsbröd, dock en annan sort. Den står på jäsning nu =) Skulle vilja lägga mig och sova men vad gör man inte för att ens älskling ska få nybakat bröd en onsdagskväll.. ; )

Har just tagit ett avslappande bad medan jag väntar på brödet. Så underbart med badkar =D

Vad ger man en som fyller 6 år i födelsedagspresent? Och vad ger man hennes syster så hon inte blir ledsen och avundsjuk? Inte lätt detta med barn..

image114

I dream...


Kommentarer
Postat av: Aradil

Åh, nybakt bröd är ju så himla gott - och doften, mmm...

2007-06-20 @ 21:28:54
URL: http://aradil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0