Muffinens återkomst

Länge sen sist jag skrev. Jobbet tar allt tid och ork. Hinner knappt med något annat än att åka buss, jobba och sova. Tacka vet jag helgerna nä man kan hinna med att få lite ljus på näsan ; )

Vad hänt sen sist? Jo jag har blivit tjock, å då menar jag inte det där sedvanliga "Åh vad tjock jag är" utan nu är det allvar. Ställde mig på vågen häromdan och höll på trilla av. Den måste vara trasig tänkte jag... =/ Nog för att jag vet att alla byxor är lite trånga och jag vet att jag gått upp.. men nu har jag verkligen passerat den gräns som jag sagt att jag ALDRIG ska passera. Det är inte det minsta kul men jag kan inte annat än skratta.. Det måste vara en mardröm detta.
Jag vet att det bara är att börja träna men jag hinner ju aldrig.
Så nu är det muffinseffekten med ALLA mina byxor. Jag går numera oftast i långkjolar för de är de enda som jag kan ha utan att kvävas..
Å andra sidan, Vad är det för fel med att vara lite tjock? Egentligen?
Mitt BMI ligger över gränsen till övervikt så det kan ju vara lite hälsofarligt.. men det är ju många som är överviktiga.. och jag ska inte vara så här tjock för alltid.. Bara tills jag får tid att träna igen.

Jag vet, Vi kan kalla det en protest mot de sjuka Hollywood idealen!"
Ja det här är min protest och manifestation mot Angelina och gänget!! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0