last summerdays?

image173

Sista sommardagrna nu som svischar förbi?
att man inte njuter mer av dem utan istället sitter inne vid datorn..
*he he* Ja klaga det kan jag men när jag får soliga dagar då sitter jag inne och deppar istället..
Acka ja ack ja... Vad ska det bli av lilla mig? ; )

Ikväll ska det jobbas iallafall. *suck*
förut älskade jag jobbet som fältare men nu känns det som så meningslöst att bara få hoppa in nån kväll ibland. Jag kan ju inte påverka ett dugg utan är bara med som en dum liten docka .. känns det som iallafall..
Kommer jag nånsin hitta ett jobb jag trivs med och gillar?
Jag verkar inte passa in nånstanns, känns det som..
Kanske borde gå tillbaka till att plugga. Kanske har jag valt fel grej ändå?
Ack ja .. Ack ja.. Vad ska det bli av lilla mig?

Nu ska jag ut med voffsen iallafall.
Imorgon är det lördag och då blir det svullardag med massa godis och chips =P
Alltid något att se fram emot =P

Vad hittar du på ikväll och vad händer imorgon??

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken härlig bild!

2007-08-28 @ 18:51:24
URL: http://misstessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0