Toughen up?

Vaknade innan klockan ringde igen. Behöver inta vara på jobbet förrän tio egentligen., men vi har ett viktigt möte idag och jag vill vara lite mer förberedd =) Fattar fortfarande inte att jag faktiskt jobbar, som socionom dessutom. Känns overkligt!!
Visseligen är det ju bara nån månad till, och om jag inte visar framfötterna så kommer det aldrig kunna bli förlängt vare sig tjänsten blir ledig eller inte =/ Så dags att tuffa till sig lite och sluta vara så mesig!  Toughen up girl!! =P

Har arbetsintervju imorgon om ett sommarjobb. Får se hur det går och om jag vill ha det. Lite längre att pendla men det skulle väl funka en månad. Det beror på hur det ser ut och massa annat. Huvudsaken är väl att jag har ett jobb i sommar =)
Men vikariat klarar vi oss inte med så mycket längre. Jag måste ha ett fast jobb men det är tydligen en omöjlighet. Fattar fortfarande inte det är tänkt att man ska jobba här men man får inte bo här..??
Hör fortfarande den skrikande stockholmaren jag ringde om en lägenhet . HAn stod och svor i nån minut efter att jag talat om att jag bara hade ett vikariat. JAg förstod inte om det var mig han svor åt eller maskinen i bakgrunden eller vad? Efter en stund förstod jag att det var över deras policy att inte hyra ut till perosner utan jobb.. "Du låter ju snäll och trevlig, men det är ju den här jävla policyn"... *he he* Jag hade lust att be honom köra upp deras policy nån stanns.. men jag sa bara tack och sa jag skulle återkomma när jag hade fast jobb =)
Roliga människor överallt!!

Nej, nu frukost och vidare till seriösa livet.
IMORN är jag LEDIG =P
Men det är inte Tommy =P

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0