Sommarvärme

Grr.. hade tänkt lägga upp bilder från idag men sidan vill inte.. Kanske senare eller imorgon =) Tog några egobilder nu efter en heldag i solen - lite solbrun =P Och liiite bränd.. men inte så att det gör ont.. än iallafall =P

Har suttit på verandan och läst och bara mått gott, smuttat lite på en sommardrink med  ;) Ungarna har sprungit runt i bara trosorna och lekt och busat på gräsmattan. Så otroligt varmt och skönt =D Känns som semester!
Känns just nu som vi flyttade från Umeå i rätt tid..
27 grader i skuggan och upp över 38 i solen ett tag..  Så Gôtt =P

JA just ja.. intervjun idag? Ja den gick jättebra och jag får nästan garanterat jobbet  - Kruxet är att det var inte något socionomjobb, vilket jag snabbt insåg när hon frågade om jag helst jobbade kväll eller natt? Hm.. tänkte jag, vilket konstigt biståndshandläggarjobb *he he* Jag har ju inte sökt något annat i Vårgårda än biståndshandläggare vad jag kunde minnas. Detta visade sig vara sommarvik som personlig assistent..  Pilutta mig =/
På väg hem i bilen klickade det i minnet och jag kom på att min ansökan var ett brev jag skrivit till kommunen i februari att jag och min sambo sökte jobb inom vården.
Men men.. nu har jag ju fått se vårgårda, Underbart vackert där, och fick mig en liten trevlig utflykt =)
Hon skulle ringa till veckan men jag kommer tacka nej. Vårdjobb kan jag få närmre och slippa pendla om jag skulle vilja ha ett sånt jobb igen. Känns bara som att jag gått vidare och lämnat de jobben bakom mig =) Hoppas att det dyker upp något annat, ett socionomjobb, snart inför sommaren =) *hoppas hoppas*

Nu dricka lite vatten och äta lite choklad och se Bolibompa med barnen  =P

"A a a Amigo... A a a a Amigo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0