soffa

Suttit på Blocket och kollat soffor. Visste inte det skulle vara så svårt =/ De enda snygga jag hittar kostar ju massor!! Och de som är ok i pris är så fula att man måste skratta åt dem..

Hittade dock en annons som jag fastande för. Ok pris. Men problemet är att jag inte kan bestämma mig för om dessa soffor är extremt fula eller om de är coola eller snygga.. För det är antingen eller.

 Vita skinnsoffor!

Spontant tänker man ju "Herregud vad fult!!" På bilden ligger till ochmed en leopardmönstrad filt.. Hur mycker mer TANTvarning än så kan det bli?? *he he *

Å andra sidan kan jag tänka mig att i vår lägenhet utan tantprylar så skulle det väl kunna se ok ut? Vitt är ju stilrent och det ger ju stora möjligheter till variation. Det blir ljust och snyggt med vita möbler.. Men det är ju SKINN! Kan man ha det? Är det helt ute och som jag sa tidigare, tantvarning? Skinnsoffa i sig är ju ok, men vitt skinn?

Ja jag vet faktiskt inte vad jag tycker..

Vad tycker du, snälla ge synpunkter.. =)

http://www.blocket.se/vi/11581950.htm?ca=15_s

 Det är den lilla bilden till höger, den undre.. 

Svart skinn är ju garanterat snyggare (http://www.blocket.se/vi/11599124.htm?ca=15_s ) men det tycker jag å andra sidan ser lite för porrigt ut.. Eller? Dessa har vi ändå inte råd med men bara som jämförelse mot de vita sofforna. Svart är ju lika stilrent det. Ne jag vet inte!

 

Hittade dock en annan annons med en ljusblå skitasnygg bäddsoffa!

Underbar. Kan vara ett alternativ =)

http://www.blocket.se/vi/11602402.htm?ca=15_s

 

Allt kan göras mysigt med lite filtar och massa kuddar  =P

Det handlar väl i slutändan ändå om priset skulle jag tro.

Vi kommer inte att ha råd med någon dyr soffa utan det får bli det billigaste och det som ser ok ut. Så får vi satsa på nya möbler i framtiden =) Just nu är väl huvudsaken att vi har en soffa när vi flyttar in =) Matbord och bokhylla kan vänta. Vi äter ändå alltid framför Tv =P

 

Sökandet fortsätter..


Kommentarer
Postat av: Josefin

Bäddsoffor är oftast obekväma och hårda.. ingen direkt mys-soffa. Svart kan man göra väldigt stilrent med i en lägenhet, detsamma gäller väl de vita men de såg lite elfenbensvit ut? Aja prismässigt så var ju den vita väldigt bra :)

2007-04-17 @ 15:07:16
Postat av: Josefin

Har ni inte med er bokhyllan?

2007-04-17 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0