Regnig dag

REGN!?
Snacka om typiskt. Idag av alla dar tänkte jag ta tåget vilket innebär att man måste cykla till stationen. Det är jag inte speciellt sugen på i detta ösregn och stormvindar. *Isch!*
Vi ska ha handledning inne i Göteborg, och vill Inte ta bilen dit..=/ *he he* Jag SKA lära mig att köra i Göteborg, men INTE idag =P Får lifta med en arbetskompis in men sen måste jag ju ta tåget hem så det är ju onödigt att ta bilen till Lerum nu på morognen om jag ändå måste betala full biljett i eftermiddag tillbaka till Lerum. Då kan jag ju lika gärna åka tåget ända hem tänkte jag.. Men med sånt här regn så är det ju lockande att ta bilen till Lerum ändå.. ; ) Fast jag kan ju bara ta bilen till stationen i och för sig =) Men då förlorar det ju effekten av att röra på sig lite när jag hade tänkt ta cykeln.. Nej, det blir bilen till stationen och sen tåg =)

Nu ska jag plocka fram frukost och vänta på att de andra vaknar =)

Hoppas ni har bättre väder än här idag =)

Kram Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0